2022. október 11., kedd

Mindig a névnapja körül kezdődik az őszi kattanás nálam (is), nyilván nem véletlenül jut eszembe ilyenkor többször, a szemem akaratlanul is megakad a 8-i névnapon is, s közeleg 28-a. 

Néha a fejemet verném a falba, amiért nem adtam meg neki a telefonszámom, mikor elkérte. Néha meg azt gondolom, jobb, hogy nem, így is túlságosan kötődöm egy vadidegenhez. Aki már nem él. Akihez annyi közöm van, hogy pár évig olvastam a blogját, meg ő is az enyémet. MNS-eztem vele vagy háromszor. Váltottunk pár e-mailt. 

Nem ismertem, de azért érdekelt a véleménye, kicsit mindig neki is írtam a kis hülye bejegyzéseimet, ő meg olvasta, kommentelt is, komolyan nem értem néha, miért, mármint azokhoz képest, akiket olvasott, akik komoly és értelmes webnaplókat vezettek, azokhoz képest én mi voltam (és vagyok még mindig, csak már ő nincs). Mégis mindig ott állt a blogom a jobb vagy bal oldalon felsorolva a többi között, és ez sokat jelentett nekem. Sokat jelent nekem. Ahogyan ő is. Egy halott, akit nem is ismertem. 

2 megjegyzés:

  1. Van az a hülye közhely vagy közmondás, hogy csak az hal meg, akit elfelejtünk. Máté még nagyon sokáig élni fog néhány - köztük Te -, ember szívében, emlékezetében. Azt hiszem ennyi elég. A miértjét nem kell keresni. Azt meg nagyon nem szeretem, hogy lebecsülöd (most már sokadjára és ismételten) magad! Mi az, hogy komoly és értelmes webnapló? Mindenki számára más a komoly és más az értelmes. A te webnaplód is ugyanolyan értékes lehetett, mint a többi száz, meg ezer a blogolás őskorában. Kérlek mutass olyan példát a kislányodnak, hogy az anyja igazán tisztában van a saját értékeivel, nem szenved hiányt önbizalomban és önismeretben. Nem papolok tovább!
    Úgyis érteni fogod.

    VálaszTörlés
  2. Igen, értem, igazad van, különösen a példamutatás részével, s ezért kellene komolyan foglalkoznom magammal (pszichológus segítségével). Még most egyelőre nem fér bele, de muszáj lesz megtörni a sormintát (szüleim dettó ilyenek). L jó motiváció ehhez.

    A profi segítség kéréséig meg kellenek ezek a "papolások" - de igyekszem reálisabban nézni magam.

    VálaszTörlés