2022. október 6., csütörtök

Meg lettünk népszámlálva

általam. Én voltam a kérdezőbiztos, Zebulon a bólogatóbiztos, L meg átaludta az egészet, így nem tudott tiltakozni, mikor bejelöltem, hogy beszél magyarul, pedig egy szót tud csak: "NEM!"

Na jó, tudja még, hogy:

- baba(babababbaba), 

- te [és közben mutat rám, haláli, pedig biztosan nem *úgy* gondolja]

- de(dedede)

- cici [ejtve: chichí]

- vau

- miau [ami néha egybefolyik a nem-mel]

És tud még lovacskalépteket utánozni (csettint a nyelvével), meg prüszkölni, a nyerítést még nekem kell szolgáltatni, ja, meg tud halacska hangot kiadni (tátog a szájával).  

 

2 megjegyzés:

  1. Már én is megcsináltam online a népszámlálási kérdőívet. Érdekes kérdések voltak...

    VálaszTörlés
  2. Volt pár meglepő (és mulatságos), de remélem, kiélvezted, mert ez volt az utolsó. :) (Mármint ilyen formában)

    VálaszTörlés