2022. október 17., hétfő

Bevallom, én nem szeretem a zenélős játékokat,

majdnem mindnek borzalmas műhangja van, olyan igazi horror-filmbe illő. Ezt még meg is fejeli az, ha a gyermekünk ész nélkül nyomkodja, s egymásba folyik két-három gyermekdal. Aztán mikor Zebu uncsitesójáék lepasszolták nekünk a már nem használt "Mein erstes Liederbuch"-jukat, mégis csak rávettük magunkat, hogy tegyünk bele elemet - szerencsére ez nem volt elég a működéshez. L számára így is érdekes, hogy nem zenél, nézegeti a képeket, én meg mesélek róla - plusz énekelem azt, amit ismerek. A Bruder Jacobot (János bácsi), meg az Old McDonald-ot. Utóbbit szintén magyarosítva, biztosan van "hivatalos" fordítás, én a sajátomat énekelgetem neki. 

Most már oda jutottunk, hogy L rábök a képre, és néz rám, várja, hogy rázendítsek az adott dalra. Ki kéne próbálni, hogy "rosszat" kezdek el, hogyan reagál. Biztos rájönne. Hah! Ma ki is próbálom. 

Addig meg elfogadom, hogy énekeskönyvvé változtam. 

2 megjegyzés:

  1. Hasznos találmányok amúgy, meg cukik is, de barátnőm mesélte, hogy a tanuló kutyus éjjel magától megszólalt, hogy "kukucs, látlak", az jó para lehetett :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az tuti! Én is olvastam hasonlókat, különösen a fényre érzékeny játékok ilyenek. Előbb-utóbb úgyis lesz ilyen is, de amíg lehet (vagyis amíg beéri az én éneklésemmel), addig húzzuk.

      Törlés