2022. január 26., szerda

“Mi az az elembétékú?”

“Mi az, hogy queer?”

“Van ez a Pál Marci, ismered? Ha az mondja, hogy a férje így meg úgy, akkor ő a feleség?*”

“Ez a Fran akárkicsoda most férfi vagy nő? Ja, írják, hogy leszbikus. Akkor nő, ugye?”

“Én csak nem értem, mi az az érzékenyítés…”


Anyukám olvassa az Elle magazint. 
A zavara amúgy érthető, én konstans szemforgatások közepette lapoztam át (rendesen olvasni még nem volt időm), persze nem az LMBTQ-val volt bajom, bár ennyi érzékenyítés nekem is sok, hanem ez egy annyira más világ, annyira nem a realitások talaján áll. Nem tudok mit kezdeni azzal például, hogy kolléganő (kisgyerekes anyuka) írja a “naplójában”, hogy hétkor tököm tudja milyen olajjal öblöget a jóga edzése előtt. Ez már az a szint, hogy nem is frusztrál, mint az instán tökéletes anyát előadó “influencerek”, mert már annyira távol áll a valóságtól. Legalábbis az én valóságomtól.

* Ha háromszor nem magyaráztam már el neki korábban, akkor egyszer sem, de nem érti :) Hiába példálózom Pirrékkel, hogy nézze meg, Ben Eflekt sem túl nőies, mondjuk azért, mert férfi, csak úgy, mint a férje. No, ez meg anyum számára egy másik világ. (Teszem hozzá gyorsan: nem érti, de elfogadja, hogy van ilyen és próbálja megérteni, ami menő.)
.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése