2022. január 27., csütörtök

- Amúgy erről jut eszembe,

hogy nagyrészt neked köszönhetem a kapcsolatomat. Nem tudom, emlékszel-e, amikor anno nálam jártál és akkor volt az az időszak, amikor D. csapta a szelet, de én hezitáltam mert nem igazán volt az esetem. És te mondtad, hogy nálatok Zebulonnal ugyanez volt, hogy nem a tipikus eseted volt, de mégis bele szerelmesedtél. És ezen felbuzdulva gondoltam, adok neki egy esélyt. Erre nesze neki, majdnem hét éves kapcsolat.

- Ennek amúgy azért örülök különösen, mert Pierre is miattam volt. Valahogy jóvá kellett tennem.

- Az miért miattad volt? Az az én balgaságom volt, fiatal és naiv voltam, nem lehet a te számládra írni. Vagy anno te beszélted őt rá? Erre már nem emlékszem

- Csak egy ártatlan “de jó segge van annak az eladósrácnak” megjegyzés volt. Fene gondolta, hogy megkeres és megtalál téged társkeresőn. De örülök neki, hogy megismertelek, még ha ilyen vargabetűvel is.


Chateltem ma Tintinnel, Pierre exével. A kedvencem az expasijai közül. (Az egyetlen, akinek Pierre törte össze a szívet és nem fordítva.) Leesett neki, hogy lebabáztunk és érdeklődött. Imádom a srácot, annyi pozitivitás és öröm árad belőle, hogy egy kis online beszélgetés is feltöltött energiával. Ő meg a L-ről küldött videón vigyorgott (utólag vettem észre, hogy sikerült pont egy olyat elküldeni, amin belógva látszik Pierre is…). Jó lenne találkozni vele valamikor, de nem fogunk. Mert hol él?

Spanyolországban. A spanyol férjével. És sajnálom, hogy olyan messze került, de örülök, hogy volt egy kis szerepem abban, hogy megtalálta a helyét (párját) a nagyvilágban. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése