2024. július 17., szerda

Kérdezz-felelek 2007-ből 3. rész

 

KEDVENCEK

Eredeti válasz 2007-ből

Megjegyzés

Mostani válaszom 2024-ben

Kaja:

paprikás csirke+nokedli+tejföl; babgulyás; hortobágyi húsos palacsinta; brassói; főtt hús+torma

akkor is szerettem enni, most is

ctrlc, ctrlv

Pia:

csapvíz, tea, kávéstej

 

A régi felsorolás valid, de ha valódi pia, akkor Hubertus vagy más gyomorkeserű. Esetleg bor, de csak ha jár mellé rágcsa.

Város:

szeretett cityim.

mondjuk fantáziám nem sok volt

Nyakasfalva, mert most sincs sok fantáziám (meg utazási tapasztalatom)

TV-műsor:

Született feleségek

miért volt ez nálam így beakadva?

Számtalan. Minden idők kedvencei mondjuk a Game of Thrones, Black Mirror, Fleabag, Unbelievable, Mindhunter (1. évad), Skam, Queer as Folk, The Killing, Braking Bad, meg biztos még egy csomó, ami nem jut épp eszembe

Friss és jó: Crowded room, Silo.


Film:

Igazából szerelem, Forest Gump,

 

Erről egyszer írtam egy bejegyzést.

CD:

Van vagy 15. Nem sorolom fel.

Öreg vagyok.

Nincs. Ugyanitt: hová tűnt a Tudatlan Tündérek DVD-m? 

Együttes:

Queen, Scissor Sisters

most is szívesen vonyítom, hogy I don't feel like dancin' when the old Joanna plays...

Queen örökké. Jó, meg a klasszikusok: The Killers, Biffy Cllyro, Foo Fighters, Muse, Red Hot Chilli Peppers, Thousand Foot Krutch, Green Day, Guns and Roses, Aerosmith. 

Új szerelmek a Maneskin, a Cigarettes After Sex és a Nothing But Thieves. És még ezer és ezer előadó és együttes, akiktől csak egy-egy dalt imádok.   

Énekes:

Mika, Robbie Williams

 

Nagyon sok férfi énekes hangjáért tudok lelkesedni. Robbie jó példa, mostában sokat hallgatom: Hozier, Vitáris Iván, The Weeknd

Énekesnő:

Chistina Aguilera

Nagy kedvencem volt, nagyon tehetséges nő

Nincs. Anno Didot is nagyon szerettem, illetve több éeneksnő hangját elismerem, sízvesen hallgatom, de valamiért a férfihangot preferálom, még akkor is, ha elsőre nőinek hiszem. 

Dal:

mikor mi.

 

A napokban erre voltam rákattanva:

Impossible

Zenés video:

 

fura, hogy erre anno nem válaszoltam, mert rengeteg kedvenc klipem volt

ultimate válaszom: The Killers When You Were Young

Szín:

Mély-lila. Régen gyűlöltem a lilát.

 

zöld, barna

Színész:

Johnny Depp, Jude Low, és persze Hugh Grant J

WTF?

Jake Gyllenhaal,  Leonardo DiCaprio, Timothée Chalamet, Andrew Scott, Lee Pace

Színésznő:

Mondjuk Meryl Streep. Csak hasra ütöttem, de ő tényleg nagyon tehetséges

 

Emma Stone, Kate Winslet

Hétvégi program:

találkozni barátnőkkel/barátokkal, családozás

 

játszótér, állatkert, családi találkozók

A hét legjobb napja:

Péntek az én napom!

 

Péntek az én napom! Ilyenkor van egy kötetlen én-időm (olyan 2-3 óra)

Könyv:

majd írok listát

Narrátor: nem írt listát

Tudom, uncsi, de Krusovszky Akik már nem leszünk sosem; Sarah Winman Bádogember

Ünnep:

tanévzáró.

ezen felnyerítettem

Lujza szülinapja, karácsony, aug 20

Szám:

7

7 (?)

7 (!)

Fagylalt:

csoki

 

vanília, csokis keksz, pisztácia

Csoki:

csoki….ja…ööö…Boci…Milka…3bit…Bounty…Mars delight…és  a Melba kocka! :D

Mi az a Mars delight? (utánanéztem: az tényleg nagyon jó volt)

Piros mogyorós, Szilvás betyár (Stühmer), 3bit, Bounty, Ferrero Rocher

Sport:

futás (volt), úszni szeretek

mekkora kamugép voltam!

Nem sportolok, mert szeretnék idő előtt kinyiffanni. (Nem.) Amúgy futni tényleg szeretek.

Honlap:

nincs, blogokat szoktam olvasni

 

Jah, hát ugye blogok.

Rokon:

a majmok. (banyek…nektek van kedvenc rokonotok???)

 Most már van.

Lujza

1 megjegyzés:

  1. Mennyi kedvenced az én kedvencem is 😊😊😊
    A megjegyzések olyan jók, nevetgéltem egyik-másikon (narrátor:nem írt listát 😆).

    VálaszTörlés