2024. június 12., szerda

Lujza elkapta a kéz-láb-száj vírust,

remélem, ti, kedves olvasók sosem találkoztatok vele első kézből(-lábból-szájból). Szerencsére láza nincs  már. Az első napon volt csak enyhe láza, akkor viszont átaludta a napot, ilyet még nem láttam tőle. Csak enni kelt fel, de az étkezést is végig nyafogta, hogy ő álmos. Azóta vidám, nincs hőemelkedése se, élénk, így tök nehéz lekötni, viszont tele van pöttyökkel. 

Ma már olyan jól volt, hogy anyum vigyázott rá (náluk), én meg haladtam az elefántcsonttornyos munkákkal, amit majd a "Jóisten fizet meg" ugyebár. (Ha az ingyenesen végzett tudományos munkákért járna bármi, jó sok mennyei kreditem lenne - mint mindenkinek a "szakmában".) De mindegy, nem lehet ezeket megúszni, ez egy ilyen biznisz, legalább most "a céges" feladatokkal nem kell foglalkozni, ha már betegszabin vagyok.

Így is még vár rám két angol disszertáció-bírálat. Remélem, azokért tízszeres kredit jár, az egyikért legalábbis minimum annyit illene adnia az Öregnek, annyira bűn rossz a dolgozat. Mondjuk, ha eljut a védésig (a hallgató, nem az Öreg), és maradok biz.tag, akkor azért földi fizetőeszköz is fog járni. Meggazdagszom. 

Na, megyek nézni a tenyerem, hogy pettyes-e már.  

2 megjegyzés:

  1. Jaj jobbulást a kicsinek. Remélem hamarosan túl lesz rajta.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én megúsztam, és Lujza is jól van már, úgy tűnik, egy enyhébb vírustörzset kapott el.

      Törlés