2024. május 25., szombat

Két novelláskötet kölcsönöztem ki a könyvtárból,

"természetesen" a Krusovszkyval kezdtem, hát, gyerekek, engem most már kilóra meg lehet venni ezzel a névvel. Annyira imádom ennek a fickónak a stílusát, hogy elmondani nem tudom. Volt persze olyan novella, ami jobban tetszett, volt, ami kevésbé. Az egyik konkrétan nem érintett meg egyáltalán, de még azt is jó volt olvasni.
 



Moeskot ma kezdtem el, az első novellája tetszett, ha jól sejtem, ez is hasonlóan lesz felépítve, mint A fiúk országa, s az elbeszélő kiskamasz fiúk történeteit fiatal srácok, majd érett, felnőtt férfi főszereplőkről szóló novellák követik. Aztán meglátjuk.  

2 megjegyzés:

  1. Moeskot kedvelem, Krusovszky annyira nem nyerő nálam, a novellák sem a kedvenceim. Szeretem, ha egy történet úgy igazándiból kibontakozik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mondja ezt az, akinek a blogja tele van kétértelmű félmondatokkal, ki nem fejtett utalásokkal, sejtelmes megjegyzésekkel. Mondjuk engem nem zavar, szeretek kirakózni. [Ezért külön bocs, de még hozzátartozik a mondandómhoz: <3]

      Törlés