2024. január 15., hétfő

BenEflekt küldött nekem hallgatnivalót,

és tetszett is nagyon, pénteken ezzel indítottam a munkát. Aztán a U2b jó szokásához híven ehhez illesztette a lejátszási listát, s berakta az együttes (Cigarettes after sex - milyen jó név már*) egyik teljes albumát. Az is tetszett, nekem bejönnek ezek az alter rock alapra ábrándos hangon éneklő nők. Ezt a dalt küldte Ben:



 
Aztán rákerestem még további dalokra, és akkor szembesültem vele, hogy az általam szép, hosszú barna hajú énekesnőnek vizionált szólista egy szakállas pasi. Paffff. 


Mentségemre legyen, hogy munka közben halkan szoktam zenét hallgatni .Viszont megdöbbenésemet muszáj volt megosztani Bennel az alábbi kulturált és szofisztikált módon:





* erre nincs mentségem, de benéztem: azt hittem, az a nevük, hogy Sex after cigarettes, szerintem az sokkal viccesebb név lett volna, na mindegy. 

2 megjegyzés:

  1. Szerintem én ettől a bandától már hallottam pár dalt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó kis koros banda, szóval az a fura, hogy nekem nem voltak eddig meg (pedig fülemre való stílusban játszanak).

      Törlés