2021. március 7., vasárnap

Belegondolva, az a furcsa, hogy hamarabb nem történt még meg,

merthogy rendszeresen előfordulnak velem bloggeres álmok, szóval kifejezetten ideje volt már. 

Nyah! Helyszín: Olaszország. Ezt onnan tudom, mert néztem ki az ablakon és egy tipikus hegyvidéki olasz kisvárosra láttam rá. Most fejeztük be a ZeroZeroZero című sorozatot (mármint nem az álmomban, hanem a valóságban), aminek az egyik helyszíne Calabria volt, nagyjából az köszönt vissza álmomban is. Nagyon meleg volt, de szakadt az eső és magamban azon keseregtem, hogy nem fogunk tudunk elmenni várost nézni. Te meg egy szál alsógatyában fetrengtél a franciaágyon és fennhangon dühöngtél (vagyis inkább kisfiúsan puffogtál),  amiért ilyen szar időben nem fogod tudni felmérni a terepet, pedig üzletelés előtt szeretsz alaposan informált lenni. Tényleg bosszús voltál, úgyhogy odaültem az ágy szélére és kaptál egy nyugtató lábmasszázst, és azzal biztattalak, hogy bőven rendelkezel kellő rutinnal, nem kell agyonbiztosítanod magad, előzetes terepszemle nélkül is ügyes leszel. Volt még egy öltöny-nyakkendős fickó a szobában, nem tudom, ki és nem tudom, minek. (Amúgy Zebu meg hol volt?!) Persze neked se láttam az arcod, mert ugye olyan okos az emberi agy, hogy a nem létező információkat ügyesen kifoltozza, de attól még tudom, hogy te voltál. 

Hát, nem tudom, ez mit jelent, de ha volt benned kétség mostanában, hogy nem vagy elég felkészült valamihez: az álmom szerint - nem! az álombéli énem véleménye alapján eléggé felkészült vagy. :) 

Szívesen. 

 

6 megjegyzés:

  1. Köszönöm! :)
    Ugye nem tervezel mostanában Olaszországba menni? Vigyél esernyőt! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az utóbbi két hónapban a világ szinte minden tájékán megfordultam, a Covid járvány ellenére vagy dacára - de Olaszország valahogy kimaradt. Esernyőt pedig előtte vennem kell, mivel nincs :)

      Törlés
  2. A ZeroZeroZerot én is néztem, de te hogyhogy, mióta érdekel a téma? :)

    VálaszTörlés
  3. Nos, most néztük újra a True Detective-et is (szigorúan csak az első évadot!), a kedvenc műfajaim a krimi, a thriller, a sci-fi és a dráma (de a fantasytól sem ijedek meg), szóval beleillett a Zerozerozero ebbe a portfólióba. Kifejezetten szeretem a sötét, realista alkotásokat - amúgy a Patria is hasonló volt hangulatvilágában! A drog témakör valóban távol áll tőlem (tegnap óta még kávét sem bírok inni), de azért vannak "kötelező darabok". :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Újabb közös pont, love. :)
      A Patria nekem nagyon tetszett!! Ezek szerint neked is. :)

      Törlés