2021. január 7., csütörtök

Ha van home office,

akkor biztos van lab office is. Ma délelőtt a vérvételi labor váróterméből nyomtam az ipart, míg vártam a terheléses cukor második csapolására. Tegnap voltam lombikos UH-n, egy teremtett lélek sem volt rajtam kívül, ilyen még sosem volt... A doki is jobban "ráért", így elszórakoztatott azzal, hogy szív alakú a méhnyálkahártyám vagy mi (mutatta a monitoron is), de azzal elvileg nincs baj, hát remélem is... Biztos, ami biztos alapon azért beújított ezzel a terheléses vércukorral, meg még egy genetikai vizsgálatra is elküldött, ezért kezdtük a mai napot a vérlaborban. 

Ha már ott voltunk, Zebulon is megcsináltatta a szokásos vizsgálatokat, márciusban úgyis lejárnak (Hepatitis, HIV, szifilisz). A doki egy új eljárást fog most alkalmazni, azaz nekem is más gyógyszert ad, és Zebulon részéről a friss anyag mellett a fagyasztott cuccost is előveszik majd (vagy csak azt, attól függően, hány petét érlelek meg). Jövő héten megint megnéz, aztán hátha ki tudja már találni, hogy mi legyen a menetrend. (Eddig mindig meg kellett várni ehhez a vérzést, így valószínű így lesz most is.)

Addig is toljuk a vitaminokat. Még nem vagyok pérmium tápon, az majd az érlelési fázistól jár. :) Viszont a dokinak említettem, hogy híztam mostanában (Zebu és anyum is megjegyezte, persze enélkül is látom, meg a mérleg is látja...), mire a doki kiröhögött és kifejezetten kérte, hogy nem menjek a Maldív-szigetekre "Rékázni". (Utána kellett néznem, hogy Lubint Léka alaklefolm tábora van ott. A doktor úr honnan tud ilyeneket? Amúgy meg lekéstem a jelentkezést, hüpp-hüpp...)

Örökbe-híradó: Pierre és Ben bementek adategyeztetésre, egy rettenetesen hűvös ügyintézőhöz kerültek, semmit se mertek tőle kérdezni. Ő fog dönteni az alkalmasságukról, amúgy a korábbi szakértői véleményeket végre megnézhették: a környezettanulmány eredményét már eddig is tudták, a pszichológiait viszont most látták először, de az is pozitív. Ilyesmiket írt a pszichológus mindkettejükhöz, hogy megvan bennük az apai ösztön, meg a gondoskodás, Ben gyakorlatias, Pierre érzékenyebb stb. A lényeg, hogy alkalmasak mindketten mindkét vélemény szerint és két gyermek elhelyezését javasolják náluk (öcsiék eleve testvérpárt szeretnének). De hogy a hi-va-tal mit fog dönteni, az ugye más kérdés. Napokon belül kiderül, hogy megkapják-e az engedélyt. Főleg úgy, hogy a legelső pillanattól kezdve párként jelentkeztek, mindenki előtt vállalták ezt a dolgot, szóval baromira nem kijátsszák a rendszert, hanem legális, törvénytisztelő és korrekt módon jártak el. Öcsi napok óta rosszul alszik, a párnára fogja, de tuti, hogy feszült emiatt, hiába mondja, hogy nem. Nem mondom nekik, de én elég pesszimista vagyok, ha akarnak, úgyis belekötnek valamibe, mondjuk hogy túl gondoskodók, vagy túl nagy a házuk... Aztán inkább én csalódjak, mint ők! :)        

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése