2024. július 8., hétfő

Kérdezz-felelek 2007-ből 2. rész


Kérdés

Eredeti válasz 2007-ből

Megjegyzés

Mostani válaszom 2024-ben

AZ UTOLSÓ film, amit moziban láttál

Foggggalmam sincs. Talán a Harry Potter 5.

Ez legalább nem ciki.

Huhhh… Komolyan nem emlékszem.

AZ UTOLSÓ film, amit otthon láttál:

Ha sorozatokat nem számítok, akkor a Túl a barátságon.

Nyilván azt.

Ha sorozatokat nem számítok, akkor a Rocket mant (No comment)

AZ UTOLSÓ ember, akit felhívtál:

Blondie

Nyilván őt. Hogy szerettem, rohadna meg.

Zebulon

AZ UTOLSÓ ember, aki felhívott:

egy volt félig-csoporttársam, h itt van a ház előtt a tavaly kölcsönkért jegyzetemmel.

Jegyzetkunyerálók!

Zebulon

AZ UTOLSÓ TV-műsor, amit láttál:

Született feleségek

Pffff…

„Az utolsó szavai” című sorozat 2. része. Nem olyan jó.

AZ UTOLSÓ kaja, amit étteremben ettél:

ööö…valami őzhús… annyira emlékszem, h Bambinak becézgettem…meg h finom volt…

Emlékeim szerint nem is volt finom. Mégis ízlett?

Étterem? Az mi? Menza számít? Akkor saksukát.


Kérdés - JÖVŐ

Eredeti válasz 2007-ből

Megjegyzés

Mostani válaszom 2024-ben

Állás:

független kutató – író -milliomos. Jah, hogy reális legyek?

Végülis nagyjából teljesült. Na jó, milliomos nem vagyok. Meg független se. Meg író se.

Most jó helyen vagyok. A jövőben persze szívesen lennék milliomos írónő, aki hobbiból néha kutat.

Kocsi:

Honda Civic. Vagy Renault 4. (jóóó, nekem tetszik)

Továbbra is szerelem-kocsik, a Civicből szigorúan a 8. generáció

Kiánk van, szeretem, de mostanában a Toyota kocsik tetszenek.

Házasság:

igen

:)

Pipa, újabbat nem tervezek

Gyerekek:

igen

:)

Tervezett háromból egy realizálódott. Több valószínűleg nem lesz.

Fiad neve:

Fiad??? FiaID! Amik tetszenek: Gábor, Ákos, Kornél

Jézusom, ez mind olyan fiúk nevei, akikbe szerelmes voltam középiskolában.

Dénes lett volna, a listámon szerepelt még a Dávid is. Meg a Máté. (intenzív szemforgatás)

Lányod neve:

Hedvig, de a Hédi becézés miatt, Anna

:)

Lujza se nem Hédi, se nem Anna.

Hol fogsz lakni?

Oda megyünk lakni, ahol…

 

Sosem gondoltam volna, hogy itt fogok lakni, ahol (tejet kapni)

Mit fogsz csinálni 20 év múlva?

Írok. Gyereket nevelek. Férjet nevelek.

Még nem teljesen telt le a 20 év, de amúgy jól tippeltem.

Következő 20 év múlva Lujza diplomaosztójára szeretnék készülni, amin részt vesz a fess vőlegénye is. (Vagy menyasszonya, leszarom, csak legyen vele boldog)

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése