2024. április 16., kedd

Vannak, akik edzés után még futni mennek,

meg vagyok én, aki számára hatalmas előrelépés, hogy a múlt héten egyszer a jó időt kihasználva a családommal kimentem a kertbe vacsora előtt, s míg Zebu kertészkedett, Lujza meg a labdát kergette (egyem meg, olyan kis esetlenül dob, de rúgni profin rúgja a bőrt… mármint a műanyag pöttyös labdát), addig én az utcafront elől rejtőzve tornáztam. Ami háromféle osztva 30 guggolást jelent, meg némi idétlen csapkodást, amit csak fel tudtam idézni a legutóbb 4 éve látott Béres Alexandra videóból. Azt tudjátok, hogyan hívják az Alexandra edzésprogramja hatására hátatokon végigguruló izzadságot? Béres csepp! Rohadt vicces vagyok, biztos ezzel kompenzálom a három napos izomlázat a combomban.


2 megjegyzés:

  1. Béres csepp 😄😄😄
    Amúgy klassz hogy tornázol. Én is minden nap tervezem, de nem nagyon jön össze.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Többnyire én is csak tervezem. Nagy tervezőmérnök vagyok. :I

      Törlés