2024. április 16., kedd

Nem elég, hogy minden igyekezetem ellenére megtanultam az összes bugyuta rovar nevét a Bigyó és Babcából,

de most kezdhetem memorizálni a Disney hercegnőket is. Mondjuk az új "alvós bugyik" iránti lelkesedés (és kényelem) miatt megéri. 

Amúgy a hosszú hajú csajnak tényleg nincs normális neve, csak hogy Aranyhaj? Ez olyan gáz. A Tiana, Moana, az oké, Belle eddig is megvolt, Jázmin hercegnő meg gyerekkori kedvencem, ezek mind nevek. De Aranyhaj? Ahhhh. 

Mindegy, pár év, és az összes lüke dalbetétet is kívülről fogom fújni. 

4 megjegyzés:

  1. Rapunzelnek hívják a filmben is (legalábbis eredetiben), mint a mesében. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, kénytelen voltam utánaolvasni. De azt még én sem tudom nyelvtörés nélkül kimondani, így Lujzának inkább az Aranyhajat tanítottam.

      Törlés
  2. A Bogyó és Babócából nekem csak Sün Samu (vagy Soma?) van meg biztosra. Meg Pihe a lepkekislány. Az már nem tuti. A hercegnőket meg még úgyse tudom. Pedig az Aranyhaj jó mese pl.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Soma lesz az! Pihe nagy kedvence Lujzának A környezetemben sok korombeli (még a gyermektelen is, mint Liftes) szeretik a Disney rajzfilmeket, meg hallgatják a zenéiket. Nekem van pár kedvenc dalom (pl. Aladdin nyitány), de még ki kell művelnem magam ez ügyben (is).

      Törlés