2023. augusztus 31., csütörtök

Sokszor érzem magam öregnek,

legutóbb például akkor, mikor a boltban előttem sorban álló munkás ruhát viselő (klasszik erős bakancs, kék kantáros nadrág, alatta világos póló) srác karján ott virított egy gyöngysoros karkötő. 

Mondjuk nyilván bejön nekem az ilyesmi, mint már ezerszer utaltam rá, imádom, ha egy férfi van annyira férfi, hogy simán bevállal valami femininnek tartott dolgot, legyen az ruhadarab, ékszer vagy viselkedés, csak az én fiatalkoromban (hehehehhehehesírokhehehhehe) még az számított  hasonló merészségnek, ha egy srácnak köves fölbevalója volt. (Persze ennek a srácnak is volt fülbevalója, de az nem ütötte meg az ingerköszöböm.) 

Azt meg egyelőre csak külföldi fiataloknál láttam*, hogy színesre van festve a körmük a fiúknak. De lehet, hogy csak eddig keveset jártam "a városban". Októberben alaposan megfigyelem az új ifjúságot, s beszámolok. 



*jó, anno a naggggyon rocker arcok lehet feketére festették a körmük, de azért ritka volt. 

4 megjegyzés:

  1. Én pont a múltkor láttam a buszon egy srácot kékre festett körmökkel. A fülbevaló nekem is bejön, pasimnak is van.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. No, akkor itthon is kezdődik. Van olyan pasi, akinek jól áll a fülbevaló. Zebu anno szeretett volna, de szerintem végül jobb, hogy nem volt elég bátor hozzá. (M.)

      Törlés
  2. Számomra nagyon zavaró, ha egy srácnak kifestett körme van. Előítéletes vagyok, de nagyon. Ugyanígy vagyok a műkörmökkel - lányoknál, hölgyeknél.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mondjuk a festett köröm az nekem se jön be, de az erős színek nőkön sem. Műkörmöt láttam már nőn diszkrét, elegáns kivitelezésében, az, elismerem, lehet szép is, de én sosem csináltatnék - az is zavar, ha a saját körmöm hosszú. (M)

      Törlés