2023. augusztus 5., szombat

Rossz előérzetem van.

Miért van rossz előérzetem? 

:(

UPDATE:

A bejegyzésed szerint nem vagy biológus, viszont te is írod: blogger vagy. Lesznek napok, amikor fejben fogsz blogolni, pedig egy sort sem írsz már hónapok óta. Lesznek napok, amikor eszedbe jut, ha megírnád, erre vagy arra milyen elmés megjegyzést kapnál egy bloggertársadtól, de mégse írsz egy sort se. Lesznek napok, amikor még nagy ritkán bele-belenézel a régen követett blogokba, de már kommentet se írsz. 

De ha évek is telnek el... blogger maradsz. 

És ha évek telnek is el, én eleinte rendszeresen (megszokásból), később időnként (makacsságból) - kattintani fogok. Ha írsz, örülök, ha nem írsz, örülök, és bízom benne, jól vagy, jól vagytok. 

Kéthavonta egy életjel-szerű komment nyilván jól esne, de azt is megértem, ha most teljesen el akarod engedni ezt a blogger dolgot - lehet, rád is fér. 

Minden jót, vigyázz magadra és a szeretteidre!

2 megjegyzés:

  1. Tökéletes helyzetelemzés, egy-két apróságot leszámítva. :-) Tényleg, miért nem lettem biológus? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Erre csak egy nagyon nyálas <3-t tudok válaszolni. Vigyázz magadra, te nem-biológus! :)

      Törlés