2023. március 8., szerda

Bölcsis nyílt napon voltam,

előző nap azzal hülyéskedtünk Zebulonnal, hogy milyen idióta kérdéseket tegyek majd fel (Milyen színű a függöny a csoportszobában? Melyik bio-gazdaságból érkeznek a gyümölcsök és zöldségek? stb.)

Erre volt egy anyuka, aki kajak mindent végigkérdezett, az ágyakat látva megjegyezte, hogy “aham, ez az EU-szabvány”, húzta a száját a tornaszoba méretére és amúgy is mindennel olyan kritikus volt, hogy ejha. Mármint persze, szívünk kicsi csücske ne járjon bármilyen körülmények közé, de ez a fajta fontoskodás számomra olyan groteszk. (Mondjuk, legalább jól szórakoztam.) Gyümölcsöt én is tudok neki adni, a nevelő szakmaiságát meg úgysem tudom felmérni ránézésre. A másikra - hogy épp milyen lesz a többi gyerek - szintén nincs ráhatásom.  

Arra se, hogy Lujza őszre bölcsi-kompatibilis lesz-e. Egyelőre matrica, mint eddig.  

Viszont voltunk zenebölcsiben, ami kb 3/4 órás zenés foglalkozást jelent. Volt vagy 20 baba, többnyire anyukák, de nagy örömömre volt három apuka is. Mókás volt, Lujza nagyon élvezte, mosolygott (!!!), pedig a folyosón még sírt és ellenkezett, hiába magyaráztam, hogy nem orvoshoz jöttünk. De egy hős volt, nem ijedt meg a sok felnőttől sem, meg a tömegtől (elég kicsi volt a szoba, ahol voltunk), jött körjátékozni, választott hangszert magának. Mivel nemrég volt a névnapja, így kapott köszöntést is, amit egykedvű ásítások közepette vett tudomásul. 

Volt - szintén a névnapja + Zebulon 38. (!!!) szülinapja okán - zsúr is nálunk. Első körben a Zebu-ág jött, Médea-oldali rokonok majd most vasárnap. 

3 megjegyzés:

  1. Isten éltesse az ünnepelteket, neked és pici lányodnak plusz egy virtuális csokor nőnap alkalmából!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük szépen! Amúgy március 2. Lujza nap. Nem kicsit röhögtem, mikor megláttam. (M.)

      Törlés
  2. Az okoskodó anyuka borzasztó lehetett, de szerintem mindenhol van legalább egy ilyen.

    VálaszTörlés