2022. június 8., szerda

Még el se költöztünk, de

máris erőteljes nosztalgia van bennem a V. ker' iránt, akárhányszor L-lel sétálunk, búcsúzkodok a bokroktól, fáktól, ismerős kutyáktól, kedvenc boltosoktól. (Magamban, még mielőtt...)  

Meg persze félek is a Teleptől. Meg a kertes háztól. Napközben nézegetem az ingatlaniroda honlapjáról lementett képeket, tervezgetek. Zebu nagyon jó abban, hogy kitalálja, milyen bútorok legyenek, de az apró dolgokat, ami otthonná teszi a lakást, nem mindig vágja. A függönyhosszon már ment egy vita, aztán Google barátunk képkeresője segítségével meggyőztem, hogy de, a földig érő függöny a szép. Ő meg meggyőzött, hogy macska-gyerek-porszívórobot kombóval akkor sem praktikus. Igaza is van. De azért lesz pár dolog, amiben - remélem - én fogom tudni meggyőzni. 

Nagyon furcsa lesz a Telepen, mert én világ életemben belvárosi lány voltam, és a V. ker' széle is annak számít, kényelmesen elértem mindent gyalog, L-lel is könnyű volt menni mindenhová: orvos és védőnő 5 percre, rehab (válla kicsit gyenge, havonta egyszer ránéznek) 5 perc, fagyi a főtéren 15 perc, DM, Tesco, Spar, Aldi 15 perc... Persze sok babakocsibarát járda és bolt. Túlzás nélkül vagy tíz kiváló játszótér van 10 perces körön belül. A Telepen meg nem lesz ilyen. Nyilván ez a kertesházi övezet ára. 

Ja, amúgy egy köpésre van egy templom, felekezetileg megfelelő, még eskü meg is örültem neki, hogy nah, majd most visszatalálok a nyájhoz, erre az a vezető lelkész, akinek elég erős köze van ahhoz, hogy kiábrándultam az egész templombajárósdiból. Azért lehet adok egy esélyt az életérzésnek, de ha cigányozás, zsidózás, buzizás, ukránozás, valamint mindbűnösökvagytok lesznek a szószékről, akkor agyő, nekem ez nem hiányzik. (Normális istentisztelet hiányozna, de olyanon évek óta nem voltam. Igaz, nem is próbálkoztam.)

No, de a tényleges költözésig is van még vagy 1,5-2 hónap, szóval marad idő búcsúzkodni, van idő megbarátkozni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése