2022. április 2., szombat

Tehát ott tartottam, hogy szerb meg török zenék,

amiből csak a törökbe kóstoltam bele, hiába Postásbácsi szerbmániája. Szerbülése. Törökülése. Aucs.

No, de sikerült megtalálnom az egyik kedvencemet, íme:  


Még korábban, mikor még pötty voltam, olyan nyolcéves forma, akkor meg nővérem íróasztalfiókjára voltam rákattanva. Szépen rendezetten sorakoztak ott a kazetták. Volt vagy 3-4 The Beatles, 1-2 Rapülők, Pa-dö-dő, Republic, Guns and Roses és Aerosmith, de az én kedvencem már ekkor is a Queen volt. Abból is volt vagy 4 album. Szó szerint rongyosra hallgattam őket, imádtam, össze-vissza táncikáltam rá, koreográfiákat találtam ki és ki tudja honnan az égből hozzánk került színes selyemsálakat dobáltam ütemre. Ciki. Nővérem viszont tök menő volt a "sok kazettájával". Sok kazetta = egyetlen egy sor fióknyi, de nekem az nagyon soknak tűnt. És valamiért eszembe jutott ez a fiók azon az L-lel összebújós hajnalon, meg persze az is, amit már korábban is írtam, hogy mennyire várom már, hogy megmutassam neki ezeket a dalokat, meg sok más kedvencemet. 

Arra majd figyelnem kell, hogy én is nyitott legyek az ő ízlésére, még akkor is, ha elsőre nem fog tetszeni az, amit mutat. A mostani zenék egy jó része szerintem hallgathatatlan, igaz, nem is kapcsolok zenecsatornát, se rádiót, így ki is maradnak nekem. No, de L-lel szemben nem szabad majd ilyen elutasítónak lenni. 

A jegyzetem szerint itt valahogy a kazettás fiók után A Gyűrűk Ura ömlött az elmémbe. Fogalmam sincs, milyen átkötéssel. Lehet úgy, hogy ez is egy olyan dolog, amit alig várok, hogy L-nek megmutassak? Könnyen lehet. A polcon ott van a három kötet meg a Szilmarilok, utóbbiba, bevallom, beletört a bicskám, a Babót meg még be kell szerezni. Csak az olvasás után jöhetnek a filmek. Én olyan 13-14 éves koromban olvashattam őket, mert arra világosan emlékszem, hogy általános iskolás osztálytársam, Budaitomi mondta, hogy lesz belőle film, és ki is kölcsönöztem a könyvtárból, mert ha Budaitomi ajánlja, akkor érdemes elolvasni, majd a filmeket is megnézni, a sorrendet szigorúan betartva: olvasás -> film. Budaitomi a legjobb barátnőm szerint belém volt zúgva, én ezt akkor nem hittem el, mai fejjel belegondolva lehet, így volt. Reggel meg is néztem féjszen, mizu vele. Van öt gyereke, meg egy kedvesnek kinéző, gyönyörű grafikus neje. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése