2021. január 29., péntek

Nem minden bejegyzésére emlékszem,

minden bizonnyal sokra nem is emlékezhetek, minden esetre a jégen csúszkálós mindig is az egyik kedvencem volt. Hiába a felnőttesnek tűnő tartalom (vagyonosodási vizsgálat, szexuális vágy), mégis az egész annyira kisfiús. Szinte láttam magam előtt őt, öltöny-nyakkendőben képzeltem el, ahogy bámul ki az ablakon, s menekülne ki abból a helyzetből oda a hóesésbe.  

Ilyentájt, mikor vékony nyálkás, síkos réteg lepi el a járdákat, minden évben újra aktuálissá válik ez a naplórészlet. Volt jó pár alkalom, mikor én is próbáltam megőrizni az egyensúlyom, mint az a lány a posztban, és közben szidtam magam, amiért azt hittem, a magassarkú választása a bakancs helyett majd növeli a nőiességem, közben meg csak bénázok benne, és ilyen helyzetekben sokszor eszembe jutott az a pár sor, és az, hogy bosszankodás helyett akár röhöghetnék is saját magamon, mindenkinek jobb lenne. Lehet, még egy vadidegen napját is feldobnám.        

2 megjegyzés:

  1. Csak maga elől menekült, amúgy nem volt egy menekülős fajta :) Te meg mindig nevess, akkor is, ha semmi ok nincs rá. Terápia, de ezt te jobban tudod, mint én.

    VálaszTörlés
  2. Azért ha mindenen nevetgélnék, az se jelezne jót. :D De értem, mire mondod. Az biztos, hogy jobb, mint bosszankodni. ;)

    VálaszTörlés