2020. szeptember 20., vasárnap

Nem szeretek vásárolni,

ruhát különösen nem. Pedig konfekcióméretem van, szóval viszonylag hamar megtalálom, amit szeretnék. No, mindegy, nem az én világom a plázázás meg shoppingolás. 

De néha fel kell frissíteni a ruhatárat és ez a blogra is igaz. Ezért az új külső. A csodálatos Jordi Labandát a szintén elképesztő Pascal Campionra cseréltem, mindketten kiváló illusztrátorok, de az a Jordi-féle lilát már untam. (Amúgy is a kielégítetlenség színe. Állítólag) Próbáltam valami komolyabbat, kevésbé csajosat választani (ezért a szürke kockás háttér), de szembe jött a Pascal kép a fekete macskával. Túl cuki volt. Emlékeztet a Kórászra, B.-re. 

Most egy darabig ez lesz, ha túlságosan idegen marad, akkor keresek mást. A kék szín még furcsa, de ez passzolt. Egyelőre ez is marad. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése