2014. február 4., kedd

Blog-tervek

Szeretnék indítani egy "sorozatot", amiben a kedvenc vloggereimet mutatnám be. Hát, lehet ez is eleve kudarcra van ítélve, mint a forrócsoki tesztem, de hátha nem. :)

Azt vettem észre ugyanis, hogy mivel imádok filmkritikákat és -elemzéseket olvasni, így a youtube-on is egyre több videóbloggerbe ütköztem bele, akik a legújabb/legjobb/legrosszabb/legsikeresebb filmekről beszélnek. Aztán egyik ilyen videóról jutottam a következőre, majd a következőre. Aztán a legközelebbi bejelentkezésemkor már automatikusan ajánlott fel más, de szintén filmekkel foglalkozó videókat a youtube. Egészen véletlenül. Senki sem figyeli, hogy mire kattintottam korábban. :) De jó ez így, mert nagyon jó kis youtube csatornákat találtam. Persze a kedvenc csatornáim között nemcsak filmes tematikájúak vannak, hanem más tematikus csatornák is, pl. melegekkel foglalkozók. (Ó, wow, ki gondolta volna!)

Most, hogy mindenki visszatette a döbbenettől leesett állkapcsát, el is köszönök! :)

Ó, még ma frissítem kéne a linkeket, mert nemcsak youtube-on találtam kincseket, hanem a blogok között is, az aktuális kedvenc a harminchatodik Gábora, IO-t meg már régebb óta olvasom, de jesszu, 32? Lehet, hogy nem figyeltem eléggé (nem olvastam eléggé vissza a régi bejegyzéseket), de én 23 évesnek gondoltam... Ez nem tudom, hogy jó hír-e neki, vagy rossz, remélem inkább jó. :)

És itt egy kiskacsa, aki még a grammar nazi-t is meghatja:


3 megjegyzés:

  1. Ohh, hát igazából én köszönöm, hogy írsz - ráadásul gyakran! :)

    Gondolkodtam még ide idézni egy filmrészletet, de van benne káromkodás, úgyhogy nem teszem. :) (Ponyvaregény lett volna...)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igyekszem időt szakítani az írásra. Bár néha nehezen megy.

      Törlés