2022. december 6., kedd

Rövid

lett a hajam, én kértem ilyenre. A rövid vállig nyakszirtig érőset jelent, s hogy szakszavakat használjak, lett volumene. Az új fodrászom öt percnyire lakik, a ránk merőleges utcában, ott van a garázsban kialakított kis szalon, teljesen korrekt, pláne arra, amire nekem szükségem van (=félévente vágás). Cuki volt, mert bepróbálkozott mindennel, Karen-frizura, kétféle frufru, meg hogy hátrafonja az elejét, hogy ne kelljen összefognom azonnal (Lujza miatt), vasalja, lakkozza. De szerencsére nagyon jó fej, és egyből vágta (hehehehehhehehehe), hogy nálam ezzel nem tud bevágódni (azta, formában vagyok!), szóval csak simán vágott, formázott azért valamennyit, tényleg jó lett. Jobb, mint az előző fodrászom, bár én vele is tökéletesen meg voltam elégedve, ez is jelzi, mennyire érdekel a hajam, meg az egész szépségipar. Kár, hogy az idő 80%-ban össze van fogva a hajam, mert Lujza így is állandóan abba kapaszkodna, sokszor még este is összefogott hajjal alszok, mert örülök, hogy le tudom tenni magam mellé úgy, hogy nem ébredt fel, mozdulni sem merek olyankor, épp csak a takarót magamra húzom, a szemüvegem is tíz percnyi egyenletes szuszogás után teszem le. Na még annyit, hogy összegben sem volt borzalmas, sőőőőt. És nem volt hajlandó jattot elfogadni. Erre anyum mondta, hogy inkább törzsvendéget akar. Hát, engem ugyan megvett kilóra, csak belőlem nem fog megélni, szóval remélem van hajára igényesebb vendégköre. Ja, és még egy dolog: gyorsan (nagyon gyorsan!) dolgozik és annyi small talk zajlott le, ami kezelhető számomra. 

Már csak egy kozmetikust kellene leakasztanom a közelben, aki havonta-kéthavonta lewaxolja a dzsungelt a combomról. 

Lujza-híradó:
- Annyira cuki, hogy már a saját lábán lépdel ki utánunk. Múltkor fogmosás közben lepett meg azzal, hogy egyedül besétált a fürdőszobába. És persze próbálgatja a határait: jár labdával a kezében, próbál fellépni a dobozaira, leül-feláll-elindul, belelép a magas peremű dobozokba, próbál felmászni a kanapéra és az etetőszékébe. Rettenetesen büszke magára, ám ha valami nem sikerül, rettenetes hisztit tud csapni, tiszta drama queen. 
- Jött hozzá a Mikulás, nyilván nem értett meg semmit abból, amit a cipőről meg a szarvasszánról hadeváltam, de örült a könyvnek és a játékoknak. Csokit nem kap, a narancsért nincs odáig, a pomelót meg még nem volt merszem felbontani. (Előbb úgyis U2b oktatóvideót kell néznem róla.)
- Stabilan nyolc kiló. 13 hónaposan. Próbálok laza lenni. Próbálok laza lenni. Próbálok laza lenni. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése