2022. augusztus 25., csütörtök

Huh,

hétvégétől szerdáig Zebu beteg volt, először covidra gyanakodtunk, mert felmenőben van a járvány mááá megint. (Pl. Ben Eflekt is covidos, de velük nem találkoztunk.) Azóta úgy néz ki, nem korona volt, minden esetre eléggé földhöz vágta Zebut, utál beteg lenni. Volt köhögés, hasmenés, derékfájás, fejfájás, gyengeség, hőemelkedés. Bármi is volt, szerencsére mi nem kaptuk el L-lel. Vagy bika erős immunrendszerünk van, vagy még ezut fog kijönni.) Szerencsére Zebu jól van már. 

Én nagyon unom ezt a hőséget, elsősorban azt, hogy nem lehet nap közben értelmes dolgokat csinálni kint, hanem bent kell kuksolni a szobában, mert ha kiviszem L-t, egyből megég(ne) a napon. Így is, a héten egyszer felpakoltam, s én, a belvárosi lány fejemmel gondolkodva fogtam, és L-lel nekivágtunk a 25 percnyire lévő posta felkutatásának. Megtaláltuk, a levelet feladtam, L végig nézelődött, ügyes volt, de azért se a Telep, se a H. ker' nem gyalogos közlekedésre van kitalálva, pláne nem babakocsival. Egy csávó nézett is erősen ki az autójából, hogy mi az eget csinálok én babakocsival errefele. Vagy nem tudom, mit nézett. 

A játszit viszont meghódítottuk, megyünk minden nap, van, hogy többször is. (Éljen a naptej!) L csúszdázni is szokott, persze én húzom le a csúszdán, de azért nagyon élvezi. Én meg a hintázást. A babahinta mellett van egy "normál" hinta, abba szoktam beleülni és szinkronba palintázunk. Cuki, mennyire örül neki. 

Az új játékoknak is örül. Mivel 10 hónapos lett, megint kapott új játékokat, Zebu nem bír leállni, és állandóan rendel neki mindenféle bigyuszt. A játékai felét el is pakoltam, ne legyen annyi elől, majd lesz öröm, ha újra előkerülnek. 

   

2 megjegyzés:

  1. Remélem már meggyógyultatok. Nekem anyám volt 3 hétig nagyon beteg, de ő sem kovidos volt, mert negatív lett a tesztje. A hőséget én is unom, de hamarosan vége a nyárnak és jönnek a hűvösebb napok. Az jó, ha találtatok egy klassz játszóteret, ahol én lakom csak egy van a környéken es az is nagyon kicsi (egy hinta, egy csúszda és egy kicsi homokozó), ezért ott folyton tömeg van. Sajnálom is az anyukákat, hogy kb.sorba kell állni 10 perc hintázásért.

    VálaszTörlés
  2. Már Zebu is jól van, köszönjük, mi meg megúsztuk L-lel.
    Eddig mi egész kulturált közönséggel találkoztunk a játszin, mindig átadták a hintát vagy mi adtuk át, persze jó ütemben érkeztünk. Egyedül a srácot sajnáltam, aki a kondiparkban edzett (volna), mikor megrohanta az összes totyogós az eszközöket. Tök fura volt, hogy a szülők meg nem szóltak rájuk. A srác persze várt türelemmel, de beszéltük Zebuval, hogy mi azért elcsaltuk volna onnan L-t hasonló helyzetben.

    VálaszTörlés