2021. augusztus 24., kedd

Életjelek

Ma megyek dokihoz, már várom, hogy halljam a sütőtök szívhangját. 

A másik életjelnek is örülök. Még ha a két poszt nem is kifejezetten vidám, legalább nem üres az oldal, mikor megnyitom. 

Mostanában több álmom is rémlett reggel, persze mire leírtam volna őket, a ködbe vésztek, de volt Mátés, Spf-es, ikerbabás - mármint hogy nekem voltak ici-pici ikergyerekeim és a hátizsákomban hurcibáltam őket, igen, a hátizsákomban -, és végül volt kádba szarós is - igen, ezt is jól olvassátok, és fogalmam sincs, mit mondana rá az álmos könyv. 

4 megjegyzés:

  1. Velemi mi volt? :)

    Kádba szarós. :DDD

    VálaszTörlés
  2. Fővárosi konferenciára mentem és elszállásoltál. De nem volt kanapéd, így egy ágyban aludtunk mind, merthogy a pasid is ott volt. Btw, te voltál a kiskifli. Nyilván vele, nem velem, fúj már! :D Hatalmas ágy volt, mert simán elfértünk mind a négyen (pocakkal kettőnek számítok). Amúgy jóképű pasi volt, csak kissé nagydarab melléd. Azért tudd, ha valaha bekönyörgöm magam hozzád ingyenszállásra, a kanapéval is beérem.
    .-.-.-.
    A kaki ott lebegett tök cuki módon a víz felszínén. (Igen, undi volt nagyon!)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyébként még azt akartam mondani, hogy neked mindig lesz egy kanapém. :)
      A többi elég vicces. :D

      Törlés