2021. február 10., szerda

Képzelt chatelés egy hétfői beültetésről

Médea 9:26: Bent vagyok a folyosón, várom, h behívjanak. Telefonáltak a “műtőbe”, h itt vagyok. Itt a kis néma barátnőm is, most érkezett [szivecskés emotikon]

Zebulon 9:31: Én a főépületben vagyok

Médea 9:31: De joooo

Zebulon 9:31: Veszek kávét 

Médea 9:31: Helyes! [macska kávét iszik GIF]

Zebulon 9:33: Telefonnal fizettem az automatánál

Médea 9:33: Menő! (Én is úgy szoktam) Remélem a frissen daráltat kérted!

Zebulon 9:35: Bezony

Médea 9:36: Ééééés megérkezett a doki [sírva nevetős emotikon]

Zebulon 9:37: Ez miért vicces?

Médea 9:37: Hát, hogy most ért be... Mikor megérkeztünk, gyanús is volt, h nincs ott a kocsija az épület előtt. Várnak amúgy a folyosón egy csomóan, de kis táskával. Gondolom leszívás nem is volt ma.

Zebulon 9:39: Mert?

Médea 9:40: Hát, h ennyire későn jött. Nem örülnék neki, ha még most kezdődne a leszívás a többieknek [szemforgatós emotikon, vicsorgós emotikon] Úgyhogy inkább abban bízom, h ma az neki nincs, csak beültetés.

Médea 9:44: A doki átöltözött csini műtős ruciba

Zebulon 9:57: Közben én meg voltam szarni. Veled mizu?

Médea 9:57: Várok [szájhúzós, szomorú emotikon] Gondolom a két másik doki leszívottai még foglalják a helyet a “műtőben”.

Médea 10:06: Szegény Biológus Fiú, senki se mer köszönni neki a folyosón. Bezzeg Műtős Hölgy kapja a mosolygós sziákat! A doki közben tántorog a műtő és a szobája között.

Médea 10:08: Biológus Fiú tízóraizik: narancs és pufi rizsa.

Zebulon 10:08: Micsoda férfi! [vigyorgó szmájli]

Médea 10:08: Ezen hangosan felröhögtem! Biológus Lány is eltűnt a teakonyha irányába…

Zebulon 10:09: Neked is most van a tízórai idő, menj utánuk!

Médea 10:10: Ja, kérek egy szelet narancsot…

Médea 10: 15: Közben a férfiak ki-be járnak a csapolószobába. Szendén szorongatják a kis pohárkát tele a cuccosukkal. Zajlik az élet!

Zebulon 10:21: Most mi történik?

Médea 10:21: Semmi. Gyűlünk. Vannak ismerős arcok, de nem tudom, ki kinek a betege. Biológus Fiú visszatért a műtőbe!

Zebulon 10:27: Az gondolom jó hír.

Médea 10:35: Az ápolók idegesek, nagy a pörgés! Itt a folyosón ülve annyira nem tűnik vészesnek.

Zebulon 10:35: Akkor meg mindig a leszívások mennek szerinted?

Médea 10:36: Lehetséges. Ugye mire én ide értem, ők már rég a műtőben voltak, előkészületek, nem láttam, mennyien vannak. Közben hívnak be a folyosóról is vizsgálatra a dokim szobájába. De amíg a leszívottakat nem engedik el, mert pihennek, addig mi úgyse mehetünk be. Helytelen lenne [sírva nevetős emotikon]

Médea 10:40: Kijött egy leszívott!

Zebulon 10:40: Jeeee

Médea 10:57: Most Biológus Lány is mondta nekem, h kettő beültethető van.

Zebulon 10:57: És azt nem mondta, hogy mikor következel?

Médea 11:01: Azt nem. [cuki cicás videó linkje]

Zebulon 11:05: Most mi történik?

Médea 11:06: Vizsgálóba hívják az embereket, a műtőből meg szivárognak kifelé lassacskán. Ugye meleg helyen vagy, nem kint a hidegben?

Zebulon 11:06: Igen

Médea 11:06: Okika

Zebulon 11:06. Lehet iszok meg egy kávét mert nagyon unatkozom

Médea 11:07: Van túrórudi automata is a földszinten. Ha éhes vagy

Zebulon 11:13: Na itt a kávém. Te hogy vagy? Pisi kaka? Éhes szomjas?

Médea 11:13: Itt már állnak az asszonyok a folyosón

Zebulon 11:13: Te is állsz?

Médea 11:13: Nem merek pisilni menni, majd bent a „műtőben”, ott is van wc. Én nevem lenni ülő bika (malac).

Zebulon 11:14: De a többi asszony miért áll?

Médea 11:14: Nincs hely. Most ugye jönnek már ki a leszívottak, akik várnak a zárópapírjukra. Gyűlünk a beültetésre is. És van, aki sima vizsgálatra jött.

Médea 11:18: Hm. Behívta a néma csajt a szobájába. Nem a műtőbe.

Zebulon 11:18: Miért?

Médea 11:18: [kezet értetlenül széttáró emotikon] Lehet, előre adja a papírokat

Zebulon 11:19: Az jó lenne

Médea 11:19: Kezdek izgulni kicsit.

Médea 11:27: Nah, behívott a vizsgálóba, megkaptam a papírokat én is. Várok a műtőbe beengedésre.

Zebulon 11:27 De jó! [táncoló kutya GIF]

Médea 11:28: Azt mondta amúgy, h a fertilizáció jól sikerült

Zebulon 11:28: Ez mit jelent? Jobban mint a múltkor?

Médea 11:29: Ha jól értem azt, h attól, h kevés meg nem olyan mozgékony a cuccos, attól még szépen termékenyültek a petesejtek.

Zebulon 11: 32: És írt fel receptet?

Médea 11:32: Igennn, azé mentem be. Újabb adag véralvadásgátlót, meg vmi mást is kaptam.

Zebulon 11:33: Kell venni most valami terhes vitamint is?

Médea 11:33: Jaja, ha úgyis megyünk gyógyszertárba

Zebulon 11:37: Most mi történik?

Médea 11:38: Várok a “műtő” előtt

Zebulon 11:38: Tudod, hogy vannak e előtted?

Médea 11:38: Nem. Itt van egy másik csajszi, aki sztem beültetésre vár, meg a néma barátnőm. De a sorrend nem tudom, hogy megy majd, megint dokinként, vagy hogy…

Médea 11:45: Ketten bementek, akik az öreg dokihoz tartoznak. De jelezte Műtős Hölgy, h tudja, h itt vagyunk mi is (fiatal dokisok)

Zebulon 11:55: Most mi történik?

Médea 11:55 Állok a folyosón, a "műtő" előtt.

Zebulon 11:56: Miért kell állni?

Médea 11:56: Nincs heeeeely. Meg vannak csúszva eléggé

Zebulon 11:58: Igen?

Médea 12:00: Aham, Műtős Hölgy most szólt ki, h az infúziósok (?) türelmét kéri.

Médea 12:04: Bent vagyok. Öltözök.

Zebulon 12:04 [szivecske szemű emotikon]

Médea 12:59: Kész vagyok. Öltözök.

Zebulon 13:02: Menjek?

Médea 13:05: Igen. Vissza majd jövő hét szerdán kell jönni Hcg-re.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése