2021. február 7., vasárnap

Barkóbázás az Istennel

Mielőtt indultak volna az Eurovízón, én nem nagyon tudtam róluk semmit, a Viszlát nyár tetszett, de azért annyira nem rajongtam érte. De Zebu kicsit rákattant az AWS zenéjére, sokat hallgattuk, és emlékszem, egyik hétvégi reggelen, ébresztgetés gyanánt berakta az egyik dalukat, én még félálomban voltam, és végre elkezdtem figyelni a szövegre is, ami megfogott nagyon, meg az egész dal lendülete, szinte láttam magam előtt egy kamasz srácot, aki tele van energiával, vár rá az élet, és minden esélye megvan, hogy valóban megtépázza mások szárnyait. Az egész szöveg remek, de most csak a refrént rakom ide:


Várom, hogy széttárja az Ég a lábait,
Vágyom rá, hogy megtépázzam mások szárnyait,
Vágyam mind elvenni, még többet mi kapható,
Elszédít, megbénít ez a sötét sorsforgató.


Aztán, ahogy én is többet hallgattam a zenekart, lett saját kedvencem, mégpedig a Hajnali járat:

Zuhanok lefelé, és érzem a csontjaim lettek a fék.

Keresem a jegyemet, nehogy holnap is ugyanezt dobja majd a gép.

Kérem vigyázzanak, az ajtók záródnak!

Már látszik a fény, de ez még csak a hajnali járat.


Ez meg Zebulon kedvence, a Madách Színházban rögzített akusztikus feldolgozása a Takard el című daluknak. Akik nem szeretik a metált, rockot, azoknak ezt a csodát ajánlom: 

Barkóbázás az Istennel,
Elszámolás az élettel.
Forog a tett, ahogy forog a Föld;
Ez egy ismétlődő...


Tegnap halt meg az énekes, Siklósi Örs. 29 éves volt. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése