2020. december 4., péntek

Tesco gazdaságos üzemmódban

sikerült egy pohár (2 dl) bortól becsípnem. 

Amúgy meg:
Nem tornáztam egyszer sem  a héten (eddig).
Nem ittam Hubertust, a bort is csak azért, mert eszünkbe jutott, hogy vagy két hónapja ott van a hűtőben egy bontott fehér félszáraz. Ez van, ha a férjed utálja az alkoholt, te meg egyedül nem iszol. (Jellemző, hogy most is nekem töltötte csurig a poharam, magának egy kellemes fél decis adagot porciózott ki.)  
Nem szexeltünk (A rossz hír után nem volt kedvünk, arról meg nyilván elfeledkeztem, hogy ha nem vagyok terhes, akkor bizony jön a mikulás... Okoska...)
Nem bőgtem. (Pierre igen, az számít?)
Nem írtam körbe mindenkinek, így sokan pár nap késéssel tudták meg, hogy mi van. 
Nem költöttem el a ruhapénzt. Nem baj, van még pár nap "belemenni boltokba".  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése