2024. február 14., szerda

Pickwick: Wat is/was je lievelingsvak op school?

 Mi (volt) a kedvenc tantárgyad a suliban?


Szerintem én erről már írtam. Általánosban szerettem mindent, tényleg nehéz választani, talán a földrajz meg a magyar, de a matek, kémia, töri, ének-zene mind. Középiskolában már határozottan a következő Bermuda-háromszög hatott rám: irodalom (állítom, hogy J tanár úr személyében az ország egyik legjobb magyartanára tanított) - vallás (egyháztöritől bibliaismereten át a filozófiáig minden, amit E. tanár úr tanított) - társadalomismeret (T tanár úr tolmácsolásában). Egyetemen nem tudom már, meg azok amúgy is túl specifikusak. Van amúgy olyan kurzus (több is), amire szívesen újra beülnék, egy részét felfrissíteném, egy részét most már talán jobban megérteném. 

1 megjegyzés:

  1. Én reál tárgyakból gyenge voltam, nem is kedveltem, de a biológia, irodalom közel állt hozzám. Sajnos sosem a tanárok miatt. Az angolt viszont Jimmy tanár úr miatt is szerettem.

    VálaszTörlés