2024. február 11., vasárnap

Az utolsó, és októberig részemről berekesztem a mátézást.

2006.02.18. 22:31:38 - MSN 


"W. Máté" szeretem a foxikat. látnád az én két majmomat. megennék a te aladárodat :D

"Médea" ők vizskák, nem?

"W. Máté" ja, azok a kutyák. a többi csak kutyautánzat :P voltál már buzibárban?

"Médea"  huh, témaváltás... csak hívtak, de....mind1, hosszú, nem mentem, de tervbe van véve. [Pár évre rá kb. minden helyi melegbuliban ott voltam. Blondie-val oda vittük el Pierre-t is, aki épp' hogy betöltötte a tizennyolcat. Basszus, de fiatalok voltunk. Pár hónapra rá meg elkezdett Pierre zsongani a fülembe arról, hogy amúgy neki van egy bátyja... :)]

"W. Máté" van kedved jönni?

"Médea"  lenne, de Nyakasfalván élek

"W. Máté" most úgyis megyünk milánékkal [jól emlékeztem]

"Médea"  kicsim, nálunk nem így megy

"W. Máté" b+ jóvanna:) kicsim?

"Médea" szerinted most miért a gép előtt ülök, és miért nem buliban vagyok? [mert beszari penészvirág voltam már akkor is, plusz nem volt pénzem, plusz üvegbúrában nevelkedtem]

"W. Máté" te ne célozz az alacsonyságomra :)  mé? én is a gép előtt ülök, de félkor lépek is le :)

"Médea" bocsi... ha megkedvelek valakit, néha kicsúszik a számon 

"W. Máté" éjfél előtt nem érdemes ilyen helyre lemenni

"Médea"  tudom [dehogy tudtam]

"W. Máté" túl sok mindent tudsz rólunk buzikról [tisztán tudományos jellegű érdeklődésből fakadóan]

"Médea" nem lehetsz olyan alacsony [mindig magasnak képzeltem]

"W. Máté"  persze, hogy nem. mondjuk, attól függ.. :) 185 cm [liar!]

"Médea"  az nem kicsi

"W. Máté"nnnnnnnnnnnnnaaaaaaaaaaaaaaaaa megeszlek. :) farkam méretét is mondjam?

"Médea" ne [nyugodtan]

"W. Máté":) elpirultál, kicsi lány? [nyilván]

"Médea"  nem. a legjobb barátom méretét is tom. [Vicc, de amúgy a barátságunk valamilyen szakaszában minden fiú késztetést érzett arra, hogy tudassa velem a pontos adatokat cm-ben, így tisztában voltam/vagyok Blondie, Timon, és sajnos Pierre méretével is. Külön jó volt, mikor Blondie részletezni kezdte egykori szexuális életének részleteit Liftessel, csak hogy megnyugtasson: nem maradtam le semmiről]

[Innen az MSN beszélgetésben újabb témaváltás volt]

[Saját magam okozhatok önmagamnak szekunder szégyent? Egy kifogásom van: 19 éves voltam.]

1 megjegyzés:

  1. 185 cm? Álmában vagy inkább vágyálmában :D
    A farkáról szerintem a pontos méretet adta volna meg.
    Semmi szekunder szégyen nincs abban, amit írtál - ilyenek voltak az MSN beszélgetések az ősidőkben.

    VálaszTörlés