2024. február 26., hétfő

Pickwick: Op welk moment van de dag drink jij het liefst thee?

 Magyaul: Melyik napszakban iszol legszívesebben teát? 

Bár koffeinmentes teákat iszok leginkább (gyümölcs, menta), azokat is elsősorban reggel szeretem melegen vagy langyosan fogyasztani. 


Általánosságban igaz, hogy én "délelőtti zabáló" vagyok, azaz megérzem, ha a  reggeli-második reggeli-tízórai-ebéd négyesből kimarad valami, így inni is délelőtt iszok a legtöbbet. Az említett  "megérzésem" morcossággal párosul, szóval jobb nem kihagyni egyik étkezést sem. Cserébe a nap második felében nem vagyok olyan kívánós, este sem tör rám éhség, míg Zebu pont akkor indul vadászkörútra a gyümölcskosár - hűtő - kamra Bermuda háromszögben. (Zebu nem iszik teát, csak ha nagyon beteg.)   

1 megjegyzés:

  1. Én nem vagyok nagy teázós. Kb. én is akkor iszom teát, ha beteg vagyok, de a feketeribizlis Pickwick tea az finom, meg egyszer kaptam egy karácsonyi tea válogatást, abban volt egy nagyon klassz vaníliás, fahéjas tea.

    VálaszTörlés