2023. november 24., péntek

"Bódó!", állapítaná meg Lujza,




ezt a sok dolgot látva. Mostanában kicsit valóban bordó-piros túltengésem van, annak ellenére, hogy nem kifejezetten szeretem ezt a színt, s nem is illik hozzám: se a külsőmhöz, se a személyiségemhez. De amikor pénztárcát vettem, nem volt szimpatikus kiosztása, csak ennek a meggypirosnak. Mikor sürgősen el kellett költeni a ruhapénzt, csak ez a mélybordó nadrág volt jó rám - bocsi, a képen nem látszik annyira, mint ahogyan a koncepciót kitaláltam. Mikor meg a kinyiffant telefonom helyett tegnap újat kellett venni, csak ilyen színű volt. Nincs ugyan a képen, de bordó még a sálam is, azt ajándékba kaptam Pierréktől, meg bordó a sapkám (na, az mondjuk tetszett). Az italom színe is szándékos: "immun iron", írja a doboz, én meg remélem, a szervezetem is acélos lesz tőle: a bölcsőde nagy része beteg, Lujza tartja a frontot a többi kemény(tök)maggal. 


1 megjegyzés: