2022. augusztus 7., vasárnap

Egyik este teljesen beforgattam

magam azon, hogy szaranya vagyok, mert rettenetesen bénán megy a hozzátáplálás (üveges kajákat adok neki, nem főzök, mint más normális anyák és le vagyunk maradva pl. a májjal és a tojással való ismerkedéssel), miközben pedig L ugyan átlagos hosszúságú, de nagyon vékony (statisztika szerint százból csak három baba vékonyabb nála), nem is eszik rendesen, a tejem miatt is szorongok, van-e elég, bla, bla, bla.

Ki kellene váltani a hízlaló tápot neki, amit a gasztrós doki javasolt, csak eddig húztam a dolgot, mert az meg olyan durván hangzik. (Kemón átesettek szokták azzal visszahízlalni magukat). Meg persze Zebulon és én is vékony kölkök voltunk, Zebu pláne, szóval annyira nem kellene kétségbe esnem, meg beforognom. Biztos a fáradtság teszi. 

Amúgy is mit vagyok úgy oda: L elég önállóan feltalálja magát, hogy felpörgesse a hozzátáplálást, így ma kipipálhattuk a listán a fenyőtobozt. 

4 megjegyzés:

  1. Nem hinném, hogy sz@r anya lennél, inkább csak L az első gyereketek. Mindig nehéz az elsővel. A fenyőtobozt pedig egészségre, nem tudom milyen vitaminok vannak benne, de az ínyét tuti megdolgoztatta, ilyenkor fogzáskor ez jól jön.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm a lelki támaszt! :)
    Nyilván mindent túlpörgök, meg bénázok, de majd belerázódok. Hosszú távon fontosabb az üveges kajánál, hogy nyugodt anyja legyek L-nek. (Ésszel tudom ezt, csak néha elfelejtem :D)
    A fenyőtoboz azóta egyik kedvenc játéka lett, egész délután azt dobálta, aztán kommandós módszerrel utánakúszott, felvette, eldobta, utánakúszott és így tovább.

    VálaszTörlés
  3. Rettenetes rossz evő voltam anyám szerint, semmit sem ettem szívesen, amit más babák imadtak pl.alma, krumpli, sütőtök, azt én nagy hisztikkel ignoráltam. Az üveges bebikajákból volt amit szerettem, de összességében kihivas volt a hozzá táplálás. Anyám ki is volt borulva ettől, máig meséli. Lesz jobb is, egészen biztos. Szóval kitartás.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a biztatást! Zebu is rettenetesen "rosszevő" volt, baba és kisgyerekkori képeit rossz nézegetni, annyira vékonka volt. Most se vastag, de mindent eszik. Szóval, bízom benne, hogy ha most nehezebb is, hosszú távon apja-lánya lesz (ebben is) ^^'

      Törlés