2021. november 12., péntek

Ezeröccázé’

élőben is közvetíthettük volna a műveletet, ahogy a három hetes L-től kakamintát próbálunk begyűjteni a régóta fennálló hasmenése okán. Mert elég mókás volt és háromemberes. Anyum fogta L-t az ölében, én tartottam az edénykét L. seggéhez, akarom mondani popsijához, Zebulon fel-le rohangált melegített cumisüvegekkel és összepisilt pelenkákkal. 

Előtte próbáltunk más módszereket is (pelenkába folpack, pelus helyett zacskó, én fekve szoptatom, miközben anyum a kakagyüjtő küblit tartja a segglyukához stb.), de végül az edénybe szaratós megoldás vált be. 
Aztán anyum a gyerkekkel együtt rázkódott a röhögéstől, mikor L. gondolatait közvetítve elvékonyított hangon közöltem, hogy: “Mostantól csak metszettüveg bonbonierbe vagyok hajlandó kakilni!”, merthogy Zebulonnak valahogy a konyhai poharak, kávés bögrék és tányérok közül pont az esett kezére. Mondjuk tényleg bevált.

Kismamák, kispapák! Bővítsétek a kelengyelistát, s mielőbb szerezzetek be egy megfelelő méretű metszettüveg bonboniert! Alapfelszerelés. 

Kedden lesz eredmény.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése