2024. június 28., péntek

Tönkrement a munkábajárós hátizsákom cipzárja,

de nagyon-nagyon, így kaptam is egy új laptop-hátit. Mivel már többen kértétek, hogy mutassam meg, egy átlagos napon miket hurcolászok magammal, engedtem a tömeg nyomásának, s ezennel felfedem táskám titkait:


Na jó, csak vicceltem, a kutya (macska) se kérte, de ha már mindent kirámoltam, rendszereztem, és kitaláltam az új táska beosztását, akkor már gondoltam, lövök egy képet, s veletek is megosztom. Amúgy azóta már változott annyi, hogy a Lujzás túlélőcuccok kikerültek egy másik táskába. A pénztárcámon a bevásárlókocsis-százas mellett az Lujza egyik hajgumija. 

Jah, és maga a táska! A kiválasztás szempontjai a következők voltak: legyen "olcsó", férjen bele a laptop és nézzen ki valahogyan. Így esett a döntés erre a Budmil csodára. A Budmil még mindig ciki márka, vagy már nem? Mondjuk, mint látható, telibeszarom nem nagyon hat meg, ha a ciki kategória, csak azért érdekel mások véleménye, mert fiatal koromban nem volt menő, de azóta ezt már lehet meghaladta a társadalom A színe vicces, mert nem vagyok nagy rózsaszín-fan, de ez egész pofás árnyalat, meg Zebulon is mondta, hogy sosem volt még nőies hátizsákom (mivel általában a tőle örökölt fekete kocka-laptop-hátizsákokat hordtam). 


Kutyás zokni. 

2 megjegyzés:

  1. Szuper az új hátizsákod. A Budmil jó márka, gyönyörű a színe is. És jó sok cuccot kell elnyelnie 😊😊😊 Menő a zoknid. És cuki a cicád.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, a visszajelzést is a menőségről. :D Kórász cukisága, úgy gondolom, mindent visz, de elfogult vagyok.

      Törlés