2024. április 5., péntek

Ezt már régen ki akartam rakni ide,

mert időnként rácsodálkozom, hogy milyen tehetséges ez a csávó, bár a zenéi jó részét képtelen vagyok végighallgatni. Ellentmondás? Persze, az. De az is tény, hogy ez egy "éneklős" dal, nem olyan elektronikus izé, amire csak a számat húzom (mert öreg vagyok és sznob).  

Nyilván nem véletlenül, a semmiből ugrott be ez a szívszorító ballada, szóval küldöm mindenkinek, aki szereti, meg annak, aki magára ismer, hogy valószínűleg miatta jutott eszembe. 



[Az első tippem az volt, hogy biztos én kombinálom túl, de a tagnapi bejegyzés egyértelműé tette. Baszki, miket produkál az élet...] 

2 megjegyzés:

  1. Fú, abba a sztoriba nekem is belefacsarodott a szívem, pedig csak csendes olvasó vagyok. Az élet egy ribanc.

    VálaszTörlés
  2. Ez egy egész jó dal, függetlenül attól, hogy nem tudom kiről van szó.

    VálaszTörlés