2024. február 8., csütörtök

Pickwick: Waar zou je heen gaan als je voor een dag kon vliegen als een vogel?

A teafilteren lévő kérdés magyarul: Hová mennél, ha egy napra madárként repülhetnél? 



Hú, ezt nem teljesen értem. 

1) Ember maradok, de képes vagyok repülni? Tennék egy kört Nyakasfalva körül, az tuti, de nem tudom, messzire mennék-e. Inkább nem, meg nagy feltűnést is keltenék szerintem...

2) Madárrá változva viszont a kérdés "hova" része válik érdektelenné számomra, mert sokkal izgalmasabb, hogy milyen madárfajt választanék. Imádom a varjú-féléket, szóval valószínű a helyi dolmányosokkal bandáznék egy sort. De szívesen kipróbálnám magam egy napra pingvinként is, az tök menő lehet. És hát ne felejtkezzünk el a legszerencsétlenebb élőlényről evör, a kakapókról. Még elérhető egy rettenetesen találó (és baromira vicces) leírás róluk ITT, tessék csak tessék olvasni tessék. Szóval kakapó is lennék, mert teljesen átérzem a szaporodási nehézségeiket, a sikerrátám kábé az ő fajukéval vetekszik.  

2 megjegyzés:

  1. ez a madaras poszt tenyleg nagyon vicces, koszi! librarycat

    VálaszTörlés
  2. Ha én madár lennék, tuti nem buszoznék többet :D és minél messzebbre húznék el innen.
    De cuki ez a madárka és érdekes amiket megtudtam róla. Azért remélem sikerül néha neki egy-egy légyott XD

    VálaszTörlés