2024. február 1., csütörtök

Lujza és a családfa:

- Nővér testvére ki? 

- A többségi társadalom Medea néven ismeri, te anyának szoktad hívni. Nővér testvére én vagyok. [imádom, hogy komoly fejjel néz, mikor ilyen felnőttes bullshiteket nyomok neki]

- Apa testvére ki? 

- Pierre és Bátty.

- Meg BenEflekt! [Vágta rá Lujza, mire Zebu vigyorogva néz rám, ezt hogy magyarázom ki]

- Ő nem a testvére. [Gyors információ feldolgozás, majd a legadekvátabb kérdés feltevése:] 

- Ben testvére ki? 

- Vele még nem találkoztál, apával mi is csak kétszer láttuk, a neve az, hogy Médeániálla [Nyilván ugyanaz a keresztneve, mint nekem, hogy bonyolítsuk a dolgokat, és mivel Lujza tudja, hogy Medea vagyok, így a hosszabb verziót mondtam az adott névnek. Bevált. Lujza ette tovább a vajas kenyerét, fejeben tovább fejlesztette a kis családfáját]

2 megjegyzés: