2023. november 9., csütörtök

Néhány bejegyzést megírtam előre,

mert nyilván számítottam rá, hogy lesznek rohanós napok blogvemberben, de arra azért nem számítottam, hogy azokat se lesz időm posztolni, mert épp esik szét az életem. 

Vagyis csak a házunk, amibe egy éve élünk. A helyzet súlyosságát még nem tudjuk, lehet 1-3 millióval megússzuk. Lehet 10-15 millióval. Lehet költözés lesz a vége (előbb-utóbb az lesz, Zebu utál itt élni.) 

Ja, és hello szorongás! Egyből éreztem Zebun “a szagot”. Újra elkezdte szedni a gyógyszereit, mivel nem bírt aludni, se enni. Dögöljön meg minden rohadt mentális betegség! 

4 megjegyzés:

  1. Nagyon sajnálom. 😞

    VálaszTörlés
  2. Borzasztóan sajnálom, kitartást! 🤍

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépen köszönöm nektek, aranyosak vagytok. Még nem tudjuk, mi a megoldás a házzal kapcsolatban, de talán Zebulon rendeződni látszik, most nekem az a legfontosabb.

    VálaszTörlés