2023. szeptember 30., szombat

Fent vagyok pár “tudományos Linkedinen”,

mert anno nagyon nyomta az egyik prof, hogy ez milyen jó. Amúgy tényleg az, ha valakinek van idegrendszere állandóan frissíteni, meg akinek van mit feltölteni. Mindegy is, csak annyit akartam ezzel, hogy az egyiken ma bekövetett Bibi, az exem. Tizeniksz éve nem hallottam felőle, jó is volt így, mert elég komoly bibi van vele, s nem az orientációjával (ahonnan a blognevét kapta), hanem az agyával. Lehet, azóta fejlődött az EQ-ja… 

2 megjegyzés:

  1. Én is regisztráltam oda, de évek óta nem léptem be, mert nem tudom már a jelszavamat.

    VálaszTörlés
  2. Nagy mázlim, hogy lehet új jelszót igényelni a weboldalakon, mert sokszor kell. Nem szeretem ugyanazt megadni, az állandóan újonnan kitalált ezredik jelszót viszont nem bírom megjegyezni... Persze van már erre használható biztonságos technológia is, nem ártana használni (ugyebár, Médea...)

    VálaszTörlés