2023. április 18., kedd

Megnéztük a The last of us c. sorozatot

Jó volt. 


Na jó, írok róla kicsit többet is. Zebulon anno végigvitte vagy kétszer a játékot, amit néha néztem, bár én a hentelős, horroros részeket nem szerettem, nem az én világom. (Ja, persze, azért vittem végig háromszor a The Whitchert és a két kiegészítőjét… na mindegy, az máshogy ijesztegetős.) 

Szóval, miközben Zebulon játszott, én is odalestem néha és eléggé tetszett a dráma része a dolgoknak. Ugye az alap story az, hogy 20 évvel egy gomba alapú “zombi-apokalipszis” kitörése után egy, a fertőzésre immúnis 14 éves lányt kellene elvinnie a zord és kegyetlen Joel nevű fickónak A-ból B-be. A kettejük közti kapcsolat dinamikája az egyik fontos szál, plusz mellette a “szokásos” világvége konfliktusok (ember embernek zombija) is érdekesek.

A fent említett fő szál mentén halad a cselekmény, de a részek elég epizodikusak, ami szerintem nem volt baj. 

A színészek jók, bár nekem is voltak fenntartásaim, főleg Bella Ramsey kapcsán, de volt kémia a karakterek között, a kiscsaj jól hozta a földi pokolban felnövő 14 évest. 

Jó volt olvasni a megtekintett részek után a kis triviát, pl. hogy az eredeti játék szinkronszínészeit milyen kisebb-nagyobb szerepekre csempészték be a sorozatba. A Joel karakterének hangot adó fickó az egyik gonosz főnök jobbkeze, a kislányt, Ellit a játékban alakító színésznő pedig a karakter anyukája volt. :)

Szerencsére nem a hentelésre mentek rá, nem is lett volna sok értelme, így "szörnyek" (aka fertőzöttek) ritkán tűntek fel - jól is volt ez így. 

Második évad be van rendelve, úgyis nézni fogjuk - továbbra is Lujza nélkül. 

1 megjegyzés:

  1. Sokan dicsérik a filmet, biztos jó lehet. Amúgy én sem szeretem a horrort.

    VálaszTörlés