2023. január 28., szombat

Arról írtam-e, hogy végignéztük a Sárkányok háza*

sorozatot? Ami ugyebár egy Trónok harca spin-off-előzmény-izé. Hullámzó volt a részek minősége, azt hiszem, a harmadik volt az, aminél én egy kicsit elengedtem, hogy engem ez nem érdekel akkor (mármint akkor, ha ennyire gagyi), de aztán végül nem volt annyira gáz, sőt egész izgalmas, fordulatos lett. a vége. Visszagondolva azért a GoT mennyivel jobb volt. Valahogy ott képesek voltak karaktereket létrehozni, másodpercek alatt megkedveltetni vagy megutáltatni valakit, vagy legalábbis érdekessé tenni. De itt sok szereplő olyan kis szürke volt, érdektelen. 

Ami tetszett - és ez nagyon Martinos -, hogy a fő karakterek nem fekete-fehérek. Olvastam kommenteket (ennyire ráértem), hogy így a "zöld ribanc" meg úgy, ez lenne a  Hightower lány, én meg fogtam a fejem, hogy ti mégis melyik sorozatot nézitek, ennnberek? Aztán olvastam azt is, hogy a Daemon meg mekkora jó arc, és akkor rájöttem, hogy ezek az ennnberek más dimenzióban élnek, be is zártam egy kicsit az internetet, mert mióta jó arc egy feleséggyilkos? (De nyilván neki is vannak szimpatikus megnyilvánulásai.) 

Szintén tetszett pár csavar, vagy megoldás. 

Nem zavart az időugrás, sőt, kellett. Nagyon kellett. 

Nem zavartak a fekete szereplők.   

És most ennyit bírok írni erről, menni kell aludni, mert bújik Lujza őrlőfoga, ki tudja, milyen lesz az este. 



* valamiért - na vajon miért - elsőre Sárkányok táncát írtam. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése