2023. január 17., kedd

Anyum szerintem fizikailag rosszul lenne,

ha nem hozna nekem* kaját, amikor jön, legutóbb kemény cukorka is volt a meglepi csomagban. Esztek ti még kemény cukorkát? Tudjátok, azt a húsz percig cuppogósat. Azért akadtam fenn rajta, mert, bár én igazán hűséges típus vagyok, de az mekkora elköteleződés már!




* nyilván Lujzának és Zebulonnak is hozza, de állandóan azon izgul, hogy nekem nincs mit enni. Mai napig álmodik ilyen baromságokat, hogy nem tud nekünk enni adni stb. Remek jövőkép saját részemre is. 

2 megjegyzés:

  1. Az én anyukám is mindig hoz kaját, ha erre jár. Mindig csupa finomat.
    Szoktam enni keménycukorkát, igaz ritkán, de a zöld a kedvencem.

    VálaszTörlés
  2. Anyám is mindig hoz valamit, ha jön hozzám + egy életre szóló sértődés lenne, ha nem vennék részt a vasárnapi ebéden. Lehet hóvihar, lehet földrengés, tűzvész, akár még járvány is, vasárnapi ebéden a megjelenésem kötelező! Azt hiszem, hogy ez egy idő után alakul ki az anyákban, ahogy nő a gyerek. Szóval nyugi, ez benned is ki fog alakulni.

    VálaszTörlés