2023. január 4., szerda

Akartam írni egy hosszú gondolat-cunami bejegyzést,

de mivel a gondolat-cunami közben Lujzát altattam, most este meg elolvastam az időt (Ali Smith Ősz című regényébe kezdtem bele, az első nyolcvan oldal alapján tetszik), így rövidre zárom, s próbálom követni a gondolatok és történések felbukkanásának sorrendjét.

1) Peti blogján olvastam a megemlékezést Gonzalo bloggerről, akit én leginkább már Gergőként azonosítok. Pedig emlékszem a blogjára is, ő is a "nagyok" egyike volt. Nosztalgiavonat on. 

2) Néhány ritkán olvasott, de még linkelt "nagyra" ránézek, isolde oldalán látom, húsz éves jubileumot ünnepel majd idén. Szöget üt a fejembe: én mikor kezdtem? Ez a negyedik blogom, egyszer freeblog kinyiffanása miatt kezdtem elölről, egyszer a psziho exem miatt, egyszer meg nem emlékszem. A Medea a harmadik nevem.  

3) Kis keresgélés árán, de még a telefon is elegendő volt, hogy kiderítsem, s egyben megleljem életem első blogbejegyzését:
-.-.-.-.-
2005. január 22., szombat
Hmmm... Első próbálkozás. Blog-próba...blog-próba 1, 2, 3. 
Remélem sikerül, és én, mint számítástechnikához ici-picit értő NŐ, belépek a bloggerek virtuális világába. Utazásra felkészültem (biztonsági öv bekapcsolva), bloggolás indul!!! 
-.-.-.--.
Vicces, hogy nőként hivatkozom magamra. Banyek, tizennyóc voltam. Banyek, nagykorú lenne idén az a blogom. Banyek, kis megszakításokkal tizennyolc éve blogolok. 

4) Aztán megakadt a szemem ezen:
-.--.
Kéne írni annak a One gyereknek egy mailt, aki miatt lényegében elkezdtem naplót írni ide. Megtetszett, amit és ahogyan írt, szóval őt lehet okolni, hogy vettem a bátorságot, és belefogtam ebbe az izébe itten :/
-.-.-.-.
Erre már nem emlékeztem, valamiért Mátéra szokásom fogni a bloggolás elkezdését. Persze nem mintha akkora mellélövés lenne, s nyilván One-on keresztül vezetett az út Mátéhoz. 

5) Olvasom SPF kommentjét, át is alakulok Gürrem szultánává,  írok is neki, sebtiben, ennyi az üzenet csak: Gürrr. 

És mára ide is ennyi fér bele. 

1 megjegyzés:

  1. Az "ős" blogerek kihaltak. A szó valódi vagy átvitt értelmében. Persze ezzel is úgy járunk majd, mint pl. 56-tal. Mindenki forradalmár volt. Csak tudnám, hogy akkor kik voltak az ellenforradalmárok?

    VálaszTörlés