2022. december 15., csütörtök

Újabb dallamtapadásom van,

de az a vicc, hogy egyszerre két tejesen különböző dallal. Mindkettő a karácsonyi lejátszani listámra került, pedig egyik sem ünnepi nóta. 

Ez az egyik: 

 


Afféle nem értem, de érzem dal, s valahogy nem bír kimenni a fejemből. Biztosan hallottam már korábban, mert nem volt teljesen ismeretlen a dallam, de normálisan biztosan sosem figyeltem tudatosan végig. 

Édesem, csak lélegezz,
Mint a túlvilág.
Táncba csalt s most így szuszog,
Szép, de fáj a tánc.
Gyorsul úgyis mindenem,
Mint az ölelés,
Épp a vége egy rövid
Görcsberepülés.


És persze megint olyasvalakire asszociálok erről a dalról, akiről nem tudom elképzelni, hogy szerette volna ezt a számot, s azt sem tudom elképzelni, hogy létezik egyetlen olyan párhuzamos valóság, amiben igen. 


2 megjegyzés:

  1. Dallamtapadás...na ez az a szó. Nekem perpill az ÚÚÚÚristen, ki ez a lány-tól van (a hypermarketben ment vásárlás közben) meg az Unholy, ami még nem megy ki sajna a fejemből :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó, hát Sam Smith megbocsájtható. Az a ki ez a lányos izé viszont borzalmas, részvétem.

      Törlés