2022. május 4., szerda

Újabb adag régi blogbejegyzést

találtam meg, két bloggal ezelőttről. 


Anyám, mennyire fiatal voltam!

Mennyire csóró.

Mennyit lógtam Timonnal.  

Mennyire szerettem azt a fasz Krisztiánt. 

Mennyire kínlódtam Liftes miatt. 


Most már öreg vagyok. (Jó, nem).

Csóró nem, bár a világgazdaság jelenlegi helyzetét elnézve...

Timonnal nem tartom a kapcsolatot. 

Krisztián miatt néha sajog a szívem. Szerettem. Hiányzik, bár kölcsönösen elég toxikus volt a kapcsolatunk, főleg a végefelé. Nem volt véletlen a viharos "szakítás". (És igen, amúgy az is jelez valamit, hogy párkapcsolati kifejezéseket használok egy barátságra.)

Liftes pont ma töltött fel új képet instára. Nyilván lájkoltam. Még mindig jól néz ki. Bekaphatja. Be is kapja, de nem ezért nem lett kettőnből mi, hiába hazudta mondta ezt udvariasan. 


Utólag okos az ember. Ha tudtam volna már akkor, hogy lesz Zebu, meg L, meg Kórász, meg tágabb család, meg ún karrier (jó, nem savanyúskodom, kurva sokat tanultam és dolgoztam érte),  szóval akkor nem rinyáltam volna annyit. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése