2022. május 30., hétfő

Majd szeretnék kutyát is, ha már kertes ház. Nem foxit, de nem is vizslát. Még megálmodom addig.

(...) 

"W. Máté" aladár

"Medea" a kutya

"W. Máté" hogy jutott eszedbe ez a név? :D

"Medea" nem tudom...

"W. Máté" de akkor is :D

"Medea" Patronnak nem akartam. az majd az enyém lesz

"W. Máté" pedig az jobb :D

"W. Máté" nekem a patronról más jut eszembe, de azt nem mondom, mert lány vagy :P

"Medea" ilyen kutya Aladár

"W. Máté" foxi. klassz.

"Medea" látod, ezért Aladár.

"W. Máté" szeretem a foxikat. látnád az én két majmomat. megennék a te aladárodat :D

"Medea" ők vizskák, nem?

"W. Máté" ja, azok a kutyák. a többi csak kutyautánzat :P voltál már buzibárban?

"Medea" huh, témaváltás....

(...)

4 megjegyzés:

  1. Most megborzongattad a nem létező szőrt a hátamon. Szinte hallottam a hangját, és tényleg jellemző volt rá, hogy hirtelen váltott. Javaslom neked a labradort vagy újfujlandit.

    VálaszTörlés
  2. újfujlandi = újfundlandi akart volna lenni

    VálaszTörlés
  3. Labrador kölyök került most a családba kisgyerekek mellé, az egy nagyon szimpatikus fajta, eddig is "a listán volt", az újfunlandiaknak utánanézek. Köszi az ajánlást! (Aztán a végén úgyis menhelyről fogunk választani, úgyhogy ami lesz, az lesz, de nem baj, ha van elképzelés.)

    VálaszTörlés
  4. Most látom, hogy nekem se sikerült leírni az újfundlandit. :D

    VálaszTörlés