2022. május 13., péntek

A csütörtökök a legjobb napok a héten,

a péntekek meg a legrosszabbak. Legalábbis múlt héten és most így volt. Előző alkalommal ugye én lettem rosszul, most meg L volt borzasztó formában. Nagyon nyűgös volt, de ami megijesztett, hogy “fájdalmas” sírása is volt, nem csak a fáradt/ éhes/ hisztizős. Jah, meg valami pirosas nyákos cucc volt a pelusában. És nem igazán akart szopizni. Be is pánikoltam, hívtam anyut. Mondta, hogy már elindult. De otthon is volt balhé, mert apám már megint tajtrészegre itta magát délelőtt, persze kulcs és telefon nélkül ment el kocsmázni, anyum így szedte össze… Remek. Hagyjuk is. 

L jobban lett, mire jött anyu, evett, aludt is, anyumra meg mindig vigyorog, mint a tejbetök, szerintem anyum a kedvence L-nek, egyből jó lett a kedve, játszottak is. Aztán nővérem is beugrott, sétálni már vele mentünk. Most úgy néz ki, nincs nagy baj, a védőnő azt írta az üzenetemre, hogy ha ismétlődő a nyákosság, elég akkor vinni dokihoz. Mondjuk mivel ez a második alkalom volt, így hétfőn felhívom a dokit.

Csütörtökön én is megyek orvoshoz, mert a jogsim lejár.

Felkértek vizsgáztatónak, nyilván igent mondtam. De legalább csak egy fő és online. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése