2021. november 30., kedd

A 6 hetes vizsgálat

letudva, L. csípője rendben van, hiába riogatott a védőnő. (Rend szerint befosat minket minden vizsgálat előtt). L. nagyon önazonos módon viselkedett az orvosnál - azaz végig arénázott, tőle zengett a váróterem. A doki rendes volt (napjainkban ez már a magánrendelés esetében is meglepő), alapos volt, kedves, és a szeme se rebbent, mikor vizsgálat közben hasra fordította L-t, s az a háta közepéig szaros volt. Jó, gondolom napjában tíz ilyet lát, és csak nekem volt ciki, de azért egy halk “Jézusom!” kiszaladt a számon. :D 

Én is voltam nőgyógy kontrollon, jól meggingyoltak, de ezen is túl vagyok, mondták, hogy majd ha már nem szoptatok, menjek vissza rákszűrésre, bólogattam, majd jobbra el. Megy a fene - mármint nem oda fogok menni, az tuti. Viszont kérdés, hogy a régi (jól bevált és normális, de idős) magándokimhoz menjek majd vagy keressek egy új (fiatalabb) orvost, pl. aki műtött és akinél szültem is.

Zebulon idő közben hazaköltözött, de még anyum is nálunk alszik, hogy segítsen nekem. Azert, hogy Zebulon bírja a kiképzést, nap közben Pierrékhez fog átmenni dolgozni (kötelező home office van a cégüknél, így a bejárás nem opció), ott csendben és Pierre gondoskodása közepette kényelmesen tud meetingelni is, munka után meg még szusszanni is tud (azaz pl. “tekerni” egyet az elliptikus tréneren, kutyázni, kapni egy talpmasszázst*). A pszichiáter is ezt javasolta, mármint hogy mozogjon valamit munka után és úgy jöjjön haza. A pszichiáternél amúgy túl sokminden nem történt, feszültségoldó technikákat tanított neki, megemelte a gyógyszeradagját, de nem mentek (még) utána a szorongás okának. 

Pierre és Ben Eflekt felvették a harmadik oltást a kedvünkért, mivel a védőnő és a kontrollon a nőgyógyász is javasolta, így én is regisztrálok. Lassan L. is megkapja a kötelező oltásokat, hihetetlen, hogy mindjárt két hónapos. Ahogy az is, hogy a mai naptól fogva nem újszülött, hanem csecsemő a hivatalos hivatkozás rá. :) 

*erre egyszer volt példa, meg is lepődtem, Zebulon nem igazán szereti, hogy hozzányúlnak, ez alól Pierre sem kivétel. Én bezzeg hiába jelentkeztem be talpmasszázsra, egyelőre nem került rá sor. Talán majd most hétvégén. {vágyakozó sóhaj}


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése