2021. szeptember 17., péntek

Ben Eflekt meg azt álmodta,

hogy terhes, szép nagy pocakkal. 
Amúgy mennek Pierrel örökbefogadásos tréningre, annak ellenére, hogy közölték velük, hogy nem fognak (mert nem mernek) nekik gyereket kiajánlani. Jó hogy mennek, már csak dacból is. Mondjuk ettől nem lesz gyerekük... 

Mi tettünk egy második kórházas kört, mert az egyszeri epegörcs nem egyszeri volt. Most vettek vért, adtam le pisit, volt hasi és hüvelyi UH... A Tök tök rendben van, méhszáj továbbra is zárt. A máj és az epe eredményeim viszont gázosak, kaptam is rá gyócccert. Mióta szedem, minden okés. Jövő héten azért nyilván lesz kontroll, hogy a vérem is igazolja-e a javulást. Kicsit aggódom, mert a rossz máj- és epeértékek a Töknek is árthatnak, ha nem lesz javulás, lehet idő előtt kikapják... De hátha nem kell. (Ezt nem az orvos mondta, csak olvastam róla. Ezért nem kell betegségekről olvasgatni a neten...) 

Közben a munkahelytől is elköszöntem szépen, kipakoltam a maradék cuccaim, elküldtem ma az utolsó elemzést, hónap végén leadom a laptopot és a telót is. Addig maradnak a témavezetések, az is pont elég.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése